درد دلمطلب ارسالی ازMaryam Sharifi

تبلیغات

درد دلمطلب ارسالی ازMaryam Sharifi

سلام.خیلی با خودم کلنجار رفتم که اینارو بگم یانه ولی امشب یه چیزایی شنیدم که قاطع شدم.به من میگن غیربومی.از روز اولی که اومدم واسه ثبت نام مفهوم این کلمرو فهمیدم.مسوولا فارسی حرف نمیزدن.جشن میومدیم به من خوش نمیگذشت چون طنزا و شعرا به زبون لری بود سر کلاس شوخیا به زبون لری بود باید منتظر میشدم بقیه بخندن بعد واسم ترجمه کنن دیگه جالبیش ازبین میرف.اقایxبا من که حرف میزد اخم میکرد با بومیا با خوشرویی میحرفید.چن تا از دخترای بومی موقع حرف زدن باهم فارسی حرف میزدن موقع حرف زدن بامن لری.من اینجا دور ازخانوادمم رفتارای بچه ها هم دلتنگیمو بیشتر میکرد...

واقعا دارم عذاب میکشم من نمیخاسم نماینده شم اقای انصاری اسم منو گف همون موقع هم گفتم رای گیری کنید دلیلی نداشت که بعضیا انقد خودشونو به ابو اتیش بزنن ولی خوب شد یاد گرفتم خوبی به بعضیا نیمده

ماباهم چیکار کردیم؟کاری کردیم که خیلیا از بودن تو این کلاس ناراحتن

میشناسم کسی که یاسوجیه اما فقط واسه اینکه تو این کلاس نباشه میخاد ترم بعد انتقالی بگیره

میتونیم بهتر باشیم>متحدتر باشیم.اگه رفتارامونو عوض کنیم

من نمیگم فقط ÷سرا مقصرن اما اگه کمتر مخالفت کنن بیشتر هوای دخترارو داشته باشن خیلی چیزا عوض میشه

میدونم خیلی از مخالفتا واسه خنده و شوخیه ولی بعضیارو ناراحت میکنه

بیشتر به هم احترام بذاریم.انقدم نگیم بومیو غیربومی

خییییییییییییلیییییییی ناراحت بودم وگرنه انقد راحت همه چیو نمیگفتم

اصلا قصد توهین یا مقصر دونستن کسیو نداشتم

ببخشید وقتتونو گرفتم





مطالب مرتبط
بخش نظرات
این نظر توسط fouladi در تاریخ 1391/8/24/3 و 2:27 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

ببخشید,یه سلام بدهکارم.
اینو میگم و تموم
یه غریبه هر کاری هم کنه باز یه غریبه است.

این نظر توسط pejman در تاریخ 1391/8/23/2 و 0:08 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

اینم حرف اخر واسه همه

این نظر توسط pejman در تاریخ 1391/8/23/2 و 0:02 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

بریم بخونیم ک صفرو اوردیم

این نظر توسط pejman در تاریخ 1391/8/22/1 و 23:52 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

دروغ نگو دماغت اینجوری میشه ها!!

این نظر توسط pejman در تاریخ 1391/8/22/1 و 23:46 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

انشا الله ok

نمیدن

این نظر توسط pejman در تاریخ 1391/8/22/1 و 23:26 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

سلام حامد جون،قلبمو درد اوردی دیگه حال خوندن ندارم

این نظر توسط soheila moradi در تاریخ 1391/8/22/1 و 20:29 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

مریم جان خودتو ناراحت نکن از بحثا متاسفانه همه جا هست و دیگه خیلی قدیمی شده سعی بخاطر این چیزا خودتو ناراحت نکنی عزیزم


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







.